Melding evenement
Buurtactiviteiten worden op dit moment ten strengste afgeraden in verband met het besmettingsgevaar. De meeste besmettingen vinden namelijk plaats in en rondom de thuisomgeving. Het is voor veel mensen lastig om de anderhalve meter afstand te houden tot elkaar.
- Organiseert u een sportevenement met minder dan honderd personen op particulier terrein?
- Of organiseert u een rommelmarkt op particulier terrein?
- Of organiseert u een optocht waarbij u niet het verkeer op een grote doorgaande weg belemmert?
- Dan hoeft u het evenement alleen te melden.
- De melding doet u digitaal.
- Het is belangrijk dat u de melding minstens tien dagen van tevoren doet.
Aanvragen
- U levert een situatieschets in bij uw melding.
- U kunt daarvoor deze kaart gebruiken.
- Hierop tekent u alle objecten die u gaat plaatsen.
Eisen
- Gebruik voor het afsluiten van de straat het liefst hekken en/of verkeersborden. U mag geen afzetlint gebruiken of obstakels neerzetten.
- Het is belangrijk dat u na afloop het afval opruimt en de locatie in de oorspronkelijke staat achterlaat.
Uw persoongsgegevens
Welke gegevens vragen wij van u?
Wij vragen altijd om uw Burgerservicenummer (BSN), achternaam, postcode, huisnummer, straatnaam, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres. Als dat aan de orde is vragen we ook uw Kamer van Koophandel-nummer en bedrijfsgegevens. Het kán zijn dat wij meer gegevens nodig hebben, omdat uw aanvraag niet duidelijk of concreet genoeg is. Dan leest u dit in de brief of mail die u van ons ontvangt.
Waarom vragen we deze gegevens?
Deze gegevens hebben wij nodig om u te kunnen identificeren en op uw aanvraag te reageren.
Hoe gaan wij om met uw gegevens?
Wij gebruiken uw gegevens alleen voor de behandeling van uw aanvraag. De medewerkers die betrokken zijn bij de afhandeling van uw aanvraag ontvangen uw aanvraag en uw gegevens.