Kwaliteitshandvest

Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst, daarom hebben wij een aantal servicenormen opgesteld. Zo weet u waar u op kunt rekenen als u contact met ons heeft. Onze servicenormen zijn:

Internetteken

Internet

Via onze website zijn digitale diensten 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Op onze website kunt u zien welke zaken u digitaal kunt afhandelen: www.ede.nl.

Telefoonteken

Telefoon

Als u ons belt via ons algemene nummer 14 0318 dan gaat de telefoon maximaal 4 keer over. Wij verbinden u hooguit 2 keer door. U hoeft ons maar één keer te bellen. Wij bellen u terug als wij u niet direct kunnen helpen.

Postteken

Brief of e-mail

Binnen 5 werkdagen krijgt u een antwoord op uw e-mail of brief, of een bericht over de afhandeling. In dit bericht staat wanneer u een antwoord kunt verwachten, welke medewerker uw e-mail of brief behandelt en hoe u deze medewerker kunt bereiken.

Informatieteken

Balie Publiekszaken en balie Bouwen, Wonen en Milieu

Aan onze balies hoeft u niet langer dan 15 minuten te wachten. Alleen in de maanden mei en juni kan de wachttijd langer zijn. Als u een afspraak maakt, wordt u bij uw bezoek gelijk geholpen. Wij hechten waarde aan uw privacy. Op uw verzoek staan we u te woord in een spreekkamer. Ga naar de openingstijden.

Meer informatie

Wilt u meer weten over onze servicenormen? In de flyer kwaliteitshandvest staan de servicenormen uitgebreider uitgelegd.