Praktische documenten

Hieronder vindt u als zorgverlener praktische documenten.

Digitaal loket

In ons digitaal loket vindt u alle informatie over onze producten en diensten. Het kan handig zijn om ook uw cliƫnten hierop te wijzen.

Maatwerkgesprek en plan van aanpak

Bij een eerste aanvraag of een verlenging van beschikking wordt een maatwerkgesprek gevoerd. De bevindingen en adviezen worden verwoord in het plan van aanpak.

Herindicaties versturen via veilige e-mailomgeving

Wilt u een plan van aanpak en format gegevensuitwisseling digitaal aan ons verzenden? Dat kan via onze beveiligde e-mailomgeving WMOJ. U kunt een account hiervoor aanvragen door een mailtje te sturen aan wmoformat@ede.nl. U ontvangt dan in uw inbox een servicebericht, afzender WMOJ Notification Service, plus een tweede bericht van WMOJ waarin uw inlognaam en wachtwoord staan van uw tijdelijk account. Na inloggen op het account en wijzigen van uw wachtwoord, kunt u e-mailberichten sturen aan de afzenders van wie u eerder een bericht via WMOJ ontvangen heeft.

Gebruik voor het delen van het plan van aanpak en format gegevensuitwisseling met de Gemeente Ede altijd wmoformat@ede.nl,  zodat de documenten op de juiste bestemming aankomen en efficiĆ«nt verwerkt
kunnen worden.

Let op, heeft u uw WMOJ account langere tijd niet gebruikt, dan kan het komen te vervallen. U kunt dan op de bovengenoemde wijze opnieuw een account aanvragen.