Evenementen organiseren
Op dit moment is het onduidelijk wanneer vergunningsplichtige en meldingsplichtige evenementen weer zijn toegestaan en onder welke voorwaarden. Maar we gaan er vanuit dat er in de eerste helft van 2021 niet veel mogelijk zal zijn als het gaat om het organiseren van (grootschalige) evenementen. Lees meer over evenementen tijdens coronatijd op onze website.
Overweegt u een evenement te organiseren in de periode tot juli 2021? Neem dan eerst contact op met afdeling Evenementenvergunningen via 14 0318 of evenementen@ede.nl.
Als u contact heeft gehad met de afdeling Evenementenvergunning en zij zijn akkoord met uw verzoek op langere termijn kunt u onderstaande formulieren invullen. Zonder contact zullen de aanvragen, ook die voor ontheffingen, niet in behandeling worden genomen. Dat geldt ook voor straatfeesten en meldingsplichtige evenementen.
Uw persoonsgegevens
Welke gegevens vragen wij van u?
Wij vragen altijd om uw Burgerservicenummer (BSN), achternaam, postcode, huisnummer, straatnaam, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres. Als dat aan de orde is vragen we ook uw Kamer van Koophandel-nummer en bedrijfsgegevens. Het kán zijn dat wij meer gegevens nodig hebben, omdat uw aanvraag niet duidelijk of concreet genoeg is. Dan leest u dit in de brief of mail die u van ons ontvangt.
Waarom vragen we deze gegevens?
Deze gegevens hebben wij nodig om u te kunnen identificeren en op uw aanvraag te reageren.
Hoe gaan wij om met uw gegevens?
Wij gebruiken uw gegevens alleen voor de behandeling van uw aanvraag. De medewerkers die betrokken zijn bij de afhandeling van uw aanvraag ontvangen uw aanvraag en uw gegevens.